söndag 11 januari 2009

11 januari


Jaha...så har man då hakat på trenden och skapat sig en blogg!
Inte lätt att skriva nåt vettigt med en treåring som vill ha uppmärksamhet
hela tiden.
Återkommer...


Hade syskonträff igår. Mycket trevligt! Alla fyra systrar med familjer var samlade hemma hos lillasyrran. Hör inte till det vanliga....Det blev många skratt åt gamla minnen...
Ynglat av oss har vi också....12 barn tillsammans och en hund. Bra jobbat!
Kom in i en ganska fånig diskussion om vem som tar de snabbaste besluten...män eller kvinnor.
Lägren blev genast två...sanningen kom fram till slut. Må hända att män tar snabbare beslut men också de dummaste...eller hur?
Idag har jag skrikit mej hes på dotterns basketmatch!!!

3 kommentarer:

  1. Jag blir matt... tänk vad du kan skriva. Vad kan inte du? Städar, passar barn, passar man, baka, laga mat, sjunga, spela m.m.

    SvaraRadera
  2. Cecce jag tycker synd dig!
    Själv har jag inga barn, ingen fru och en lägenhet som är tom på människor när jag kommer hem från jobbet. Ja, om man inte räknar med den uppblåsbara låtsas-människan i garderoben.

    /en 22 åring

    SvaraRadera