torsdag 15 januari 2009

15 januari

Kräksjuka i huset!!! Kom inte hit!
Samma son som vill ha mjukt toapapper spydde i natt. Så det blev en ganska sömnlös natt. Dagen har jag således ägnat hemma med att tvätta lakan och städat med klorin. Fick för mej att jag skulle rensa ut eventuella baciller med lite sprit. Tänkte att det kunde ta slut på eländet. Resulterade bara i att jag somnade på soffan. Sov som en gris och vaknade med en sprängande huvudvärk.
Inte att rekommendera.
Det är det värsta jag vet när det gäller sjukdomar...magsjuka!
Drar mig till minnes sommaren 2008. Hela familjen och några kompisar begav sig till sommarhuset. Trängde i hop oss på fyrtio kvadrat. Blev magsjuka. Hela högen. Utan toalett. Kan det bli värre!!!

Så nu är det bara att vänta....vems tur är det i natt?
Inte min hoppas jag.

Lev väl och spy inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar